05 diciembre 2007

Una Navidad para todos

---
Cruz Roja Asamblea Comarcal "Terra de Celanova"

Campaña de recogida de juguetes

Cruz Roja Asamblea Comarcal Terra de Celanova, inicia por noveno año consecutivo la “Campaña de recogida de juguetes” que se prolongará hasta el próximo 21 de diciembre. Como todos los años desde Cruz Roja creemos en el espíritu de la Navidad y por eso pensamos que, al menos en estas fechas, todo el mundo ha de tener un motivo para sonreír.

Por esta razón el objetivo de nuestra campaña es sensibilizar y concienciar a la población de las desigualdades socio-económicas que existen en la comarca de Celanova y de las necesidades que soportan ciertos colectivos, con especial atención a la infancia con menos recursos.

Precisamente ellos, los más pequeños, son los principales protagonistas de esta iniciativa. Se trata de reunir la mayor cantidad de juguetes nuevos o usados y en buen estado para que los niños y niñas de 0 a 12 años de edad de las familias menos pudientes de la comarca puedan esperar con ilusión la visita de Papa Noel y de los Reyes Magos al igual que cualquier otro niño de su entorno.

Los juguetes que se recojan han de cumplir dos requisitos esenciales: que reúnan todas las medidas de seguridad pertinentes para las edades a las que están orientados y que no lleven incorporados contenidos bélicos o sexistas. De esta manera, contribuiremos a una correcta educación de los niños al transmitirles unos valores adecuados y potenciar el juego como parte de su proceso de aprendizaje, socialización y creatividad.

Finalmente todos los juguetes que cumplan con las condiciones expresadas serán entregados entre los días 5 y 6 de febrero del 2008.

Todas aquellas personas que deseen colaborar en la campaña pueden hacerlo depositando sus juguetes en la sede social de Cruz Roja Terra de Celanova, situada en la Ctra. de Mourillós Nº 8, en horario de 16:00 a 20:00 de la tarde. Algunas entidades como las Asociaciones de Padres y Alumnos de los centros educativos CEIP “Curros Enríquez” y el Colegio “Sagrado Corazón”, ya lo hacen y nos prestan, cada año, su ayuda para tratar de conseguir que estas Navidades sean unas Navidades de todos y para todos.

Desde Cruz Roja Asamblea Comarcal "Terra de Celanova" queremos agradecer de antemano el apoyo que nos regalan todas las personas y entidades que participen en esta campaña. Muchas gracias a todos y ¡Feliz Navidad!
---
------------------------------------------------------------------------------------
---
Cruz Vermella Asamblea Comarcal Terra de Celanova
---
Campaña de recollida de xoguetes
--
Cruz Vermella Asamblea Comarcal Terra de Celanova, comeza por noveno ano consecutivo a “Campaña de recollida de xoguetes” que se alongará ata o próximo 21 de decembro. Como todo-los anos dende Cruz Vermella creemos no espíritu do Nadal e por eso pensamos que, polo menos nestas datas, todo o mundo ten que ter un motivo pra sorrír.

Por esta razón o obxetivo da nosa campaña é sensibilizar e concienciar á poboación das desigualdades socio-económicas que existen na comarca de Celanova e das necesidades que soportan certos colectivos, con especial atención na infancia con poucos recursos.

Precisamente eles, os mais pequenos, son os principais protagonistas desta iniciativa. Tratase de xunta-la maior cantidade de xoguetes novos ou usados e en bó estado para que os nenos e nenas de 0 a 12 anos de idade das familias menos favorecidas da comarca poidan agardar con ilusión a chegada de Papa Noel e dos Reis Magos ó igual que calquer outro neno dos seus arredores.

Os xoguetes que se recollan teñen que cumprir dous requisitos fundamentais: que reúnan toda-las medidas de seguridade axeitadas ás idades para as que están orientados e que non leven incorporados contidos bélicos ou sexistas. Deste xeito axudaremos a unha correcta educación dos nenos transmitíndolles os valores axeitados e potenciando o xogo como parte do seu proceso de aprendizaxe, socialización e creatividade. Finalmente todo-los xoguetes que cumpran coás condicións expresadas serán entregados entre os días 5 e 6 de febreiro do 2008.

Todas aquelas persoas que desexen colaborar na campaña poden facelo deixando os seus xoguetes na sede social da Cruz Vermella "Terra de Celanova", situada na Estrada de Mourillós Nº 8, en horario de 16:00 a 20:00 do serán. Algunhas entidades como as Asociacións de Pais e Alumnos dos centros educativos CEIP “Curros Enríquez” e o Colexio “Sagrado Corazón”, xa o fan e prestannos, cada ano, a sua axuda para tentar conseguir que este Nadal sexa un Nadal de todos e para todos.

Dende Cruz Vermella Asamblea Comarcal Terra de Celanova queremos agradecer de antemán o apoio co que nos agasallan toda-las persoas e entidades que participen nesta campaña. Moitas grazas a todos e ¡Bon Nadal!

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

© 2009DE VIAJE POR LOS UNIVERSOS PERDIDOS DE ITACA | diseño Miriam Rodríguez Seoane